Helena Vondráčková rezolutně: S manželem se nikdy nerozvedu!

08.02.2013 18:06

Praha/Bratislava - Popová diva Helena Vondráčková by na první pohled mohla být spokojená. Vyprodané koncerty, úspěch na české i slovenské hudební scéně, idylické bydlení v Řitce, hausbót na Slapech... Je tady však jedno velké ALE, a to rodinné vztahy, které jsou, jemně řečeno, velmi křehké. Kvůli manželovi Martinu Michalovi nemluví s bratrem Jiřím či neteří Lucií. O rodinné situaci se Helena rozpovídala ve slovenském časopise Nový čas pro ženy.

Mezi rodinou panují napjaté vztahy už od svatby s Michalem, který zároveň Heleně dělá producenta. Nejhůře Michala snáší Helenin bratr Jiří - "Ti dva se přitom nikdy neviděli, nikdy spolu nemluvili! Ale už od začátku bylo všechno špatně. Člověk může mít, samozřejmě, svůj názor, ale já jsem dospělá a mám právo vybrat si třeba i čerta. Jako bratr mě může upozornit, ale to je asi tak všechno. Já jsem mu do výběru partnerky taky nemluvila," posteskla si Helena v Novém čase pro ženy.

Rodina by měla být základ. Kdy dojde k usmíření? "Co bych měla udělat, aby ke mně našel cestu? Rozvést se s Martinem? To neudělám, protože ho miluju," tvrdí Helena rezolutně.

Vyhrocené vztahy mezi sourozenci se přenesly i na Heleninu neteř Lucii, která svou tetu pomalu, ale jistě na hudební scéně nahrazuje (viz Lucčino druhé místo v anketě Český slavík či společné turné s Michalem Davidem). "Chápu, že je Lucka ke svým rodičům loajální, ale některé její výroky na moji adresu nemusely zaznít," domnívá se "teta Helena".

Důsledkem těchto antipatií je i to, že Helena neviděla syna Lucie a hokejisty Tomáše Plekance Matyáše.

zdroj:https://izeny.eurozpravy.cz/celebrity-spolecnost/64740-helena-vondrackova-rezolutne-s-manzelem-se-nikdy-nerozvedu-jak-dlouho-nebude-s-rodinou-mluvit/

Helena Vondráčková rezolutně: S manželem se nikdy nerozvedu!

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok